Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2012

Παγκόσμια Ημέρα Ηλικιωμένων - 1 Οκτωβρίου


Ποιηματάκι για τη γιαγιά
Η γιαγιά μου η καλή
που την αγαπώ πολύ
με παίζει με χαρά
και με τρελαίνει στα φιλιά.
Είναι η δεύτερη μαμά μου.
Όταν την έχω αγκαλιά μου,
με ζουλάει, με φιλά
και συνέχεια μου γελά.
Είναι η καλύτερη γιαγιά
στη δική μας γειτονιά.
Προσευχή κάνω στο Θεό,
επειδή την αγαπώ,
να την έχει δυνατή
και πάντοτε γερή.
Γιαγιάκα μου, σ'ευχαριστώ
και για πάντα θα σε αγαπώ!


Ποιηματάκι για τον παππού
Ο παππούς ο τρομερός
είναι πάντα γελαστός.
Είναι μάστορας καλός
και πολύ προσεκτικός.
Παίζουμε, γελάμε
και την ώρα δεν κοιτάμε.
Του αρέσει και η μπάλα,
με προπονεί για την ομάδα.
Όλο δώρα μου αγοράζει
και η τσέπη του αδειάζει.
Μ'αγαπάει, με φροντίζει
και την καρδιά του μου χαρίζει.
Μπισκότα, σοκολάτες και χυμούς
το σπίτι μου γεμίζει από σωρούς.
Ό,τι ζητήσω μου το παίρνει
και αντίρρηση ποτέ δε φέρνει.
Παππούκα μου, σε αγαπώ πολύ.
Θα είμαστε πάντα κολλητοί!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου